سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 88/12/12 | 4:8 عصر | نویسنده : مصطفی قدرتی

امروز غبار فتنه آسمان جمهوری اسلامی ایران را فرا گرفته است . فتنه گران  حق و باطل را با هم در آمیخته اند و امر را بر دیگران مشتبه ساخته اند . این جاست که سوالی مطرح می شود .حق کدام است ؟ ولی برای ما شیعیان در هر تاریکی روزنه امیدی وجود دارد چون ائمه را داریم .

 همانطور که امام علی (ع) در خطبه 169 نهج البلاغه می فرمایند :

همانا خداوند پیامبری راهنما را با کتابی گویا و دستوری استوار بر انگیخت ، هلاک نشود جز کسی که تبهکار است ،و بدانید که بدعتها به رنگ حق در آمده و هلاک کننده اند . مگر خدا ما را حفظ نماید و همانا حکومت الهی حافظ امور شماست . بنابراین زمام امور خود را بی آنکه نفاق ورزید یا کراهتی داشته باشید به دست امام خود بسپارید.

به خدا سوگند اگر در پیروی از امام و حکومت اخلاص نداشته باشید خدا دولت اسلام را از شما  خواهد گرفت و هرگز به شما باز نخواهد گردانید و در دست دیگران قرار خواهد داد .

هفته وحدت بر تمام مسلمانان مبارک باد .




تاریخ : شنبه 88/10/26 | 11:12 صبح | نویسنده : مصطفی قدرتی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ارتحال عالم ربانی و فقیه صمدانی،عارف واصل، مرجع والامقام ،شیخ الفقهاء و المجتهدین ، ناشر فقه اهل بیت طاهرین ، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ علی صافی گلپایگانی (اعلی الله درجاته) را به حضرت ولی الله الاعظم ، قطب عالم امکان ، حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) ،مقام معظم رهبری ، علمای اعلام و فقهاو مراجع عظام ، خصوصا برادر بزرگوار ایشان مولانا آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی و همه مقلدان و دوستداران و ارادتمندان ایشان و جمیع مومنین و مومنات تعزیت و تسلیت عرض می کنیم.




تاریخ : سه شنبه 88/10/8 | 2:33 عصر | نویسنده : مصطفی قدرتی

تاریخ وقایع مختلف و آموزنده ای در درون خود دارد ، به همین دلیل هم است که خدا از ما خواسته که در زمین گردش کنیم و از گذشتگان عبرت بگیریم .

این روزها تاریخ در حال تکرار شدن است ولی کجایند عبر ت گیرندگان ، آیا باز هم باید حادثه خانه نشینی علی  تکرار شود تا خفتگان بیدار شوند ؟ آیا برای بیدار شدن از خواب غفلت منتظر عاشورایی دیگر هستیم ؟ ای مردم شما همان هایی هستید که در شعارهای خود مردم کوفه را سرزنش می کنید ، پس چرا خود علی زمانه را تنها گذاشته اید ؟ چه چیز باعث شده است که دشمنان ولی فقیه و اسلام این قدر بی حیا و گستاخ شوند که بدون هیچ ابایی از مردم به مقدس ترین اعتقادات آنها  توهین کنند و اصل اسلام و ولی فقیه را زیر سئوال ببرند ؟ماجرا از کجا شروع و شد و الآن به کجا ختم می شود ،اول انتخابات را قبول نداشتند و الآن ولی فقیه و نظام را . مگر شما همان مردمی نیستید که دشمن از ترس آنها حتی جرأت حرف زدن نداشت ،مگر همان مردمی نیستید که بنی صدر بلافاصله بعد از لو رفتنش از ترس عکس العمل شما چادر به سر از ایران فرار کرد . پس چرا نشته اید برخیزید و با اعلام پیروی خود از ولی فقیه دشمنان را سر جایشان بنشانید تا دیگر جرأت چنین جسارتهایی را پیدا نکنند .

انقلاب را به دست نا اهلان نسپارید . امام خمینی (ره)

 




       



  • paper | فروش رپورتاژ خبری | buy Reports
  • پرشین بلاگ | فروش Reproduction