سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 87/10/8 | 11:31 صبح | نویسنده : مصطفی قدرتی

با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه خون و شهادت ماه محرم الحرام  و جنایات خونین و وحشیانه صهیو نیستهای جنایتکار در حق مردم مظلوم غزه ابتدا خدمت امام عصر حضرت مهدی (عج ) ارواحنا له الفدا ء و دوم خدمت شما مسلمانان عزیزی که غیرت حسینی در رگهای شما جریان دارد .

بهتر است بدانید امسال عاشورا کربلا نیست عاشورا غزه است  اگر  بر روی امام حسین (ع) آب را بسته بودند و در روز عاشورا جنایت شهادت حضرت را مرتکب شدند باید گفت که امروز یزید زمان ( صهیو نیست لعنة الله علیه ) زمان زیادی است که با محاصره غزه آب ، نان ، دارو و در یک کلام زندگی را بر مردم مظلوم آن خطه بسته است و دو روز قبل از آغاز محرم آن مردم مظلوم را به خاک و خون کشیده است امیدواریم که مانند انقلاب اسلامی ایران  عاشورا آغاز پیروزی مردم غیور و مظلوم فلسطین بخصوص غزه باشد .

از تشکیلات خود گردان فلسطین نفرت دارم وبه  محمود عباس  می گویم نفرین بر تو ای بی غیرت که از پستی مانند سگهایی هستی که برای تکه ای گوشت پارس می کنند ، اگر دشمن تکه ای گوشت به او نشان بدهد با او دستی می شود . همچنین  برخی از سران  پست و مفت خور کشورهای عرب علی الخصوص عربستان و مصر را لعنت می کنم و امیدوارم به زودی زود به دست همین  عاشقان ظاهراً سینه چاک حقوق بشر ( آمریکا و صهیو نیست غاصب و جنایتکار  سگهای وحشی روز گار ) تکه تکه شوند.

ای مسلمانان به هوش باشید ، به گوش باشید ، مردم غزه برادران ما هستند ، آنها ناموس ما هستند ، غیرتمان کجاست بیایید همگی یکصدا فریاد مرگ بر صهیونیست و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر دهیم .و اعلام کنیم وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد .

امروز واجب است که از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم اگر رهبر حکیم ما اجازه می فرمودند به غزه می رفتم وبا این وحشیان می جنگیدم اینجاست که مرد از نامرد تشخیص داده می شود ، اینجاست که می فهمیم اگر ما در روزگار امام حسین (ع) بودیم به یاری آقا می شتافتیم یا نه .

ظهور نزدیک است و امیدواریم به زودی زود صاحبمان به اذن یکتا مدبر امور ، خالق انسان ، او که هر که را بخواهد خوار و ذلیل و هر که را بخواهد عزیز  می گرداند پرده ی غیبت کنار زده و به دست مبارک خویش وبه سربازی ما شیعیان ریشه ظلم و ظالم را از زمین بر کند.

واین هشدار را به اسرائیل می دهیم که ما بی صاحب نیستیم که هر چه بخواهی بکنیم و هیچ نگوییم ما مهدی داریم صاحب ما از تبار حسین است.......






  • paper | فروش رپورتاژ خبری | buy Reports
  • پرشین بلاگ | فروش Reproduction