سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 95/9/20 | 2:3 عصر | نویسنده : مصطفی قدرتی

پیامک تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)

آغاز گشته امامت مهدی موعود 
روشن کنید شمعها و عود
برای آمدنش دعا کنید
طولانی کنید نمازتان رابا سجود

.
.
.

پیامک تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)
"خانه تکانی"، رسم قدیمی همه "منتظران" بهار است؛
خانه تکانی دل را برای رسیدن بهار دلها، مهدی زهرا فراموش نکنیم.

.
.
.

پیامک تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)

ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 95/9/20 | 2:0 عصر | نویسنده : مصطفی قدرتی

در درمان آرتروز ،روماتیسم و پوکی استخوان ..    
از ائمه معصومین است که “سنجد ،گوشتش گوشت می آورد، استخوانش استخوان می رویاند و پوستش پوست آور است” ، همچنین کلیه ها را گرم و معده را دباغی می کند و ایمن از بواسیر و ادرار قطره قطره است. ساق ها را نیرو می بخشد، کم کالری و مقوی معده است.      
بهترین خواص سنجد،‌ رفع کمبود ویتامین
C   بدن است و خوردن آن، ‌از ورود عفونت به بدن پیشگیری میکند.و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی می‌ باشد.به خاطر وجود ویتامین K  در سنجد،دفع کننده سموم معده و روده می‌باشد.همچنین سرشار از فیبر و منبع غنی از کلسیم است و برای افرادی که دچار پوکی استخوان هستند، بسیار مفید است و استخوان‌های افراد را محکم میکندو دستگاه گوارش را تقویت میکند،..و برای سردردهایی که علامت مشخصی ندارند،بسیار موثر است .    
لطفا برای تمام عزیزانتان این مطلب را به اشتراک بذارید یا آموزش دهید . 
بخصوص برای افراد مسن که با یک زمین خوردن ساده دچار شکستگی شده و ممکن است در اثر عمل جراحی دچار آمبولی و فوت شوند..     
نکته مهم : پوکی استخوان یا بیماری خاموش چهارمین عامل مرگ و میر در جهان شناخته شده و از هر 4 نفر بالای 25 سال 1 نفر مبتلاست . ولی اخیراً یک درمان ساده ، عالی و بی خطر برای آن پیدا شده .این راه حل نتیج? تحقیق محققان طب سنتی و به نقل از بوعلی ،اگر آرد و هسته‌ میوه سنجد با هم آسیاب شود ،مصرف خوراکی آن بیماری آرتروز ،روماتیسم و پوکی استخوان را بطور چشمگیری شفا میدهد.و موثرتر روش درمان است.         
طرز تهیه : تعدادی سنجد تازه را بهمراه پوست و گوشت و هسته آن را بوسیله آسیاب برقی بصورت پودر در بیاورید.یک قاشق غذا خوری از پودر را داخل یک لیوان شیر تازه کم چرب بریزید و یک قاشق غذا خوری عسل آنرا شیرین کنید و به عنوان یک وعده غذایی یا یک میان وعده میل کنید. این ترکیب در درمان پوکی استخوان و درد مفاصل مخصوصا زانو درد معجزه میکند،برای درمان سریعتر هر روز صبح نیم ساعت قبل ناشتا به مدت 15 روز نوش جان کنید،تا معجزه ان را ببینید.   

 




تاریخ : پنج شنبه 95/9/18 | 1:59 عصر | نویسنده : مصطفی قدرتی

   

یکی ازمسائلی که میتوان از طریق آن وجود مقدس امام زمان (عج) را به اثبات رساند ماجرای شهادت پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری (ع)واتفاقات همراه آن است همانطور که میدانیم و از روایت ها و حکایت های تاریخی به روشنی به دست می آید, سال ها پیش از آن که هشتم ربیع الاول سال260 هجری فرا رسد, پیشوایان معصوم و به ویژه واپسین فرستاده خداوند, پیامبر خاتم,(ص) امامت آخرین حجّت الهی, حضرت مهدی(عج) را نوید داده بودند. با شهادت یازدهمین پیشوای شیعیان در هشتم ربیع الاول سال 260 هجری  در حالی که بیش از پنج بهار از عمر آخرین ذخیره الهی سپری نشده بود, فصل بهره مندی انسان ها از امام ظاهر به پایان رسید. و در پی آن دورانی بسیار مهّم در زندگی پیروان اهل بیت پیش آمد. این دوران هم زمان با دو رخ داد مهمّ آغاز شد نخست: رسیدن آخرین حجّت الهی به مقام امامت؛ دیگر: قرار گرفتن آن حضرت در پرده پنهان زیستی. اگر چه برگزیدگانی از شیعه برای این مرحله آمادگی کامل داشتند, اما می بایست هر دو رخداد (امامت و غیبت(، برای عموم شیعیان به اثبات برسد, چرا که حضرت مهدی(عج) نخستین روز امامت را در حالی آغاز کرد, که جز افرادی اندک، ـ که پیش از آن، در دوره امام عسکری(ع) ایشان را دیده بودند

کسی او را ندیده بوداو باید حاضر میشد وامامت خود را به اثبات میرساند اما چگونه ؟!!آیا کسی حرف کودکی 5 ساله راقبول دارد ؟       
پیشتر امام حسن عسکری (ع) این روز را پیش بینی کرده بود وتدابیری برای آن اندیشیده بود: مثلا طبق گفته تاریخ امام حسن عسکری (ع) قبل از شهادت خود سه نشانه وعلامت را برای یار دیرینه خود ابوالادیان بیان میکند که هرکس هنگام شهادتش آن نشانه ها را داشته باشد او امام وجانشین وی خواهد بودآن سه نشانه از این قرار بودند:       
1- کسی که بر پیکر امام نماز بخواند     
2- کسی که جواب نامه ها را از ابوالادیان طلب کند       
3- کسی که از اموال وهمیان خبر دهد    
همانگونه که شاهد خواهیم بودزمان شهادت امام حسن عسکری (ع) امام زمان (عج) نشانه ها یی از خود نشان میدهد...ماجرایی که ده ها تن شاهد وجود مقدس امام زمان (عج) بودند ونشانهای بارز امامت ایشان رادیدند وآن را قبول داشتند.

 

 

ادامه مطلب...


تاریخ : پنج شنبه 95/9/18 | 1:51 عصر | نویسنده : مصطفی قدرتی
مصیبت امام حسن عسکری سلام‌الله‌علیه، خیال می‌کنم که خیلی‌خیلی شدیدتر بود از مصائب آباء مطهّرینش علیهم‌السلام.
 آیت الله بهجت (ره) در بخشی از سخنان خود در خصوص شهادت امام حسن عسکری(ع) گفته است: مصیبت امام حسن عسکری سلام‌الله‌علیه، خیال می‌کنم که خیلی‌خیلی شدیدتر بود از مصائب آباء مطهّرینش علیهم‌السلام، به‌جهت اینکه دید و رسید به آنچه که حضرت رسول صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم فرموده بود که «غیبت می‌کند، تا پر بشود زمین از ظلم و جور، بعد ظهور می‌کند»1؛ دید که وقتش شده است.
 
چقدر بر او این مطلب سخت بود. امام حسن عسکری به امام عصر علیهما‌السلام فرمود: یا سیّد اهل‌بیته، در بلاد و... نمان، برو در بیابان‌ها؛ جایی نمان که تو را ببینند و بشناسند و بکشند!
منبع: تسنیم



تاریخ : پنج شنبه 95/9/11 | 5:10 عصر | نویسنده : مصطفی قدرتی

جاء فی کتاب «الصحیفة المهدیة»: قال مولانا محمّد بن علی الباقر علیه السلام لأبی خالد الکابلی فی روایة:

... واللَّه یا أبا خالد ، لَنور الإمام فی قلوب المؤمنین أنور من الشمس المضیئة بالنهار ، وهم واللَّه ینوّرون قلوب المؤمنین ، ویحجب اللَّه عزّ وجلّ نورهم عمّن یشاء فتظلم قلوبهم
___________________________

??در روایتی آمده ابوخالد کابلی از #امام_باقر_ع تفسیر آیه «فآمنوا باللّه و رسوله و النور الّذی انزلنا و اللّه بما تعملون خبیر» را پرسید حضرت فرمود:

«ای ابا خالد بخدا سوگند که مقصود از نور، ائمه از آل محمّد(ص) می باشند تا روز قیامت.
بخدا آنان همان نور خدا هستند که خداوند فرو فرستاده، بخدا آنان نور خدا در آسمانها و زمینند.
بخدا ای ابا خالد نور امام در دل مؤمنین از نور خورشید تابان روز، روشن تر است بخدا که ائمه(علیهم السلام) دلهای مؤمنین را منور می سازند و خداوند هر کس را که بخواهد نور آنان را پنهان سازد دلهای آنان تاریک می گردد.»
___________________________
#روایت_ها_و_داستانهای_جذاب_مذهبی
#فضائل_اهل_بیت_علیهم_السلام






  • paper | فروش رپورتاژ خبری | buy Reports
  • پرشین بلاگ | فروش Reproduction